Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ întrerup programul de lucru cu publicul în ziua de 02 mai 2016, reluându-şi activitatea în data de 03 mai 2016.
Reglementările în vigoare în domeniul muncii, prezintă data de 02 mai, a doua zi a sărbătorii Pascale, Sărbătoare naţională şi zi liberă la nivel naţional.
Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ
Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ îşi întrerup activitatea în ziua de luni 02 mai 2016.
Începând cu data de 03 mai însă, programul de funcţionare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:00-16:00 sau 08:00-17:00, în cazul Centrelor de Relaţii cu Clienţii din municipiile-reşedinţă de judeţ: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu.
Echipele operative CEZ
Pe parcursul sărbătorii Pascale nu au fost planificate întreruperi programate, începând de sâmbătă, 30 aprilie, până marţi, 3 mai 2016 inclusiv.
Totodată, echipele operative CEZ Distribuţie, destinate intervenţiilor în retelele electrice, sunt mobilizate 24 de ore din 24, în vederea asigurării continuităţii în alimentarea cu energie electrică.
Info Linia CEZ
Pentru orice informaţii legate de serviciile CEZ, clienţii pot apela INFO LINIA CEZ, număr unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reţeaua natională, disponibilă NON STOP pentru a semnala orice tip de întrerupere accidentală în alimentarea cu energie electrică, iar pentru informaţii comerciale, zilnic în intervalul orar 08:00-20:00.