19.2 C
Judeţul Teleorman
marți, mai 14, 2024

IPJ Teleorman. Proceduri simplificate, în beneficiul cetățeanului

Articole noi

Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Noutate – actul de identitate și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de e-mail a Inspectoratului de Poliție Județean Teleorman – cabinet@tr.politiaromana.ro

 Poliția Română operaționalizează prevederile O.U.G. nr. 41 din 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Atât copia actului de identitate, necesară obținerii unor documente de la poliție (cazier judiciar, avize, atestate etc.), cât și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de mail a inspectoratului de poliție.

Astfel, pentru a nu mai apela la serviciile poștale sau pentru a nu vă mai deplasa la unitatea de poliție, trebuie să transmiteți dovada plății amenzii la e-mailul unității teritoriale din care face parte agentul constatator care v-a sancționat.

De asemenea, nu mai este nevoie să veniți cu copie xerox a cărții de identitate pentru a obține documente eliberate de poliție. Este suficient să transmiteți copia scanată a documentului de identitate pe e-mailul inspectoratului.

Totodată, pentru obținerea certificatului de cazier judiciar, nu se mai solicită timbrul fiscal în valoare de 2 lei.

Certificatul de cazier judiciar se eliberează, de regulă, pe loc, sau în cel mult 3 zile de la data solicitării, în situațiile în care cererea este depusă în România.

Totodată, în vederea aplicării prevederilor art. 2 alin 1 si 2 din OG 41/2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru punerea în aplicare a pachetului de măsuri MAI privind simplificarea procedurilor administrative, vă comunicăm adresele de e-mail ale persoanelor desemnate din cadrul IPJ Teleorman, la care reprezentanții societăților care fac obiectul prevederilor Legii 333/2003 pot înainta documente eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, în conformitate cu prevederile OG 41/2016, în contextul în care reprezentanții societăților nu vor mai avea obligația să depună aceste documente la sediul poliției: Cms. șef de poliție STAN IONICĂ-ionica.stan@tr.politiaromana.ro; Cms. șef de poliție LUCA GHEORGHE- gheorghe.luca@tr.politiaromana.ro

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Recente

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alexandria face angajări. Se caută infirmieră şi asistenţi medicali

În următoarea perioadă, câteva instituţii publice şi primării din judeţul Teleorman vor organiza concurs pentru ocuparea unor funcţii declarate...

Articole similare