18.6 C
Judeţul Teleorman
duminică, octombrie 2, 2022

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 24 ianuarie 2022, reluându-și activitatea în data de 25 ianuarie 2022

Articole noi

Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 24 ianuarie 2022, Ziua Unirii Principatelor Române, drept sărbătoare legală și zi liberă la nivel național.
Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în ziua de 24 ianuarie 2022.
Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 25 ianuarie, începând cu ora 08:30, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Câmpulung, Craiova, Drăgășani, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Roșiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Curtea de Argeș, Caracal.
Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia din localitățile Băilești și Videle își vor relua activitatea conform programului de mai jos:

Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:

Mai jos, reamintim numerele de telefon suplimentare precum și canalele de comunicare alternative puse la dispoziție de Distribuție Oltenia:

  • WhatsApp și voce:

Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html

Procesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.

Cum se efectuează o programare?

  • Accesați pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
  • Selectați județul în care locuiți;
  • Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
  • Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
  • Completați datele de contact și înregistrați programarea.

Operatorul le reamintește utilizatorilor că accesul în Centrele de Relații cu Utilizatorii se va efectua în conformitate cu HG nr. 1.090/ 2021 cu modificările sau completările ulterioare.

Astfel, la intrarea în Centre, utilizatorii trebuie să prezinte, la alegere:

– certificatului de vaccinare împotriva virusului SARS-CoV-2, în format digital sau fizic, care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;

– rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2, nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen, nu mai vechi de 48 de ore;

– certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a  și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.

Le mulțumim pentru înțelegere consumatorilor noștri.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Recente

1 Octombrie – Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice

Ziua de 1 octombrie, declarată Ziua Internaţională a Persoanelor Vârstnice este o ocazie deosebită pentru a adresa cele mai...

Articole similare