4.9 C
Judeţul Teleorman
vineri, aprilie 16, 2021

Şcoala online şi activităţile artistico-plastice

Articole noi

Aproximativ 10.000 de şomeri, înregistraţi în evidenţele AJOFM Teleorman. Jumătate au doar studii gimnaziale

La sfârşitul lunii martie, în evidenţele Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Teleorman erau 9.496 şomeri (din care...

În Teleorman, rata de incidenţă se menţine sub 3 la mia de locuitori. 66 de persoane, depistate pozitiv

2,89 la mia de locuitori este rata de incidenţă la nivelul judeţului Teleorman, identică cu ziua precedentă. Faţă de...

Un bărbat din Băbăița, acuzat că a furat seiful cu 30.000 de lei, dintr-o casă de pariuri, reținut de polițiști

Polițiștii din cadrul Secției nr. 3 Poliție Rurală Vitănești au reținut un bărbat în vârstă de 27 de ani...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Schimbarea destul de abruptă şi abstractă adusă de anul 2020 nu ne-a oprit în loc creativitatea, nici dragostea pentru artă, nici iubirea pentru aproapele nostru, nici interesul pentru educaţie. Dimpotrivă, după şocul iniţial suferit în luna martie, a urmat o stare de revelaţie, apoi o stare de însuşire a noilor metode şi procedee pe care le-am fi putut aplica ,,la distanţă”, apoi am aşteptat platformele create de cei care deţineau cunoştinţele, abilităţile şi priceperile necesare ca noi să ne putem desfăşura activităţile online, varianta ,,face to face online”. Problema mai grea a fost ca elevii şi noi, profesorii, să ne putem dota cu noile gadgeturi care să ne permită comunicarea reală, în acelaşi timp fizic. Situaţia financiară deficitară a sistemului de învăţământ, dar şi a majorităţii elevilor, a creat dificultăţi în pornirea procesului de învăţământ. Dar am reuşit să transmitem elevilor chiar şi pe alte căi informaţiile care conţineau teme, în momentul de faţă fiind cu toţii mulţumiţi că nu am pierdut un an din viaţa şcolii, ci l-am câştigat muncind mai mult, altfel decât eram obişnuiţi, greutatea constând în noile practici care trebuiau însuşite întâi de profesori, apoi de elevi care au fost chiar mai perceptivi acestui fel de ,,nou”, ei fiind cumva obişnuiţi cu gadgeturile şi cu practica jocurilor în acest sistem. Aşadar, pornind de la ideea de ,,joc-joacă” am început să comunicăm, să teoretizăm, să punem în practică ceea ce învăţam sub formă de joc, apoi să încărcăm pe platforme rezultatele muncii noastre împreună. Pas cu pas. Săptămână de săptămână, dar şi lună de lună. În tot acest timp, am luat cu noi în bagajul pregătit cu mult drag, minuţios şi atent la toate evenimentele culturale specifice fiecărei luni din an, toată cultura neamului nostru şi am transpus-o în imagini specifice temelor plastice propuse la clase pe criterii de vârstă, de an şcolar.

În şcoala online am creat propriile noastre teorii pe care le-am şi pus în practica online şi ne-am bucurat sufletele, ne-am detensionat, am contribuit la realizarea expoziţiilor tematice online făcând comunitatea să vibreze în faţa frumosului ludic, imaginea şcolii noastre fiind oglinda în care ne-am privit roadele muncii noastre.

Şcoala online ne-a re-creat! Şi noi am re-creat imaginea şcolii!
Desenele sunt realizate de elevii şcolilor gimnaziale ,,Ştefan cel Mare” şi ,,Mihai Viteazul” din Alexandria.

PROFESOR EDUCAŢIE PLASTICĂ,
PURCĂREA CRISTIANA-MIHAELA

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Aproximativ 10.000 de şomeri, înregistraţi în evidenţele AJOFM Teleorman. Jumătate au doar studii gimnaziale

La sfârşitul lunii martie, în evidenţele Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Teleorman erau 9.496 şomeri (din care...

Articole similare