2.2 C
Judeţul Teleorman
sâmbătă, ianuarie 22, 2022

Primăria Alexandria: Cererile pentru eliberarea CI vor fi soluţionate în termen de 45 de zile de la data depunerii

Articole noi

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 24 ianuarie 2022, reluându-și activitatea în...

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 24 ianuarie 2022, Ziua Unirii Principatelor Române, drept sărbătoare legală...

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Teleorman: Programarea online-serviciu electronic la dispoziţia contribuabililor

Administrația Județeană a Finanțelor Publice Teleorman reamintește contribuabililor faptul că Ministerul Finanţelor şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală au...

Numărul cazurilor de Covid înregistrate în localităţile din Teleorman, în ultimele 2 săptămâni. Rata de incidenţă este de 1,29 la mia de locuitori

Conform ultimelor date publicate astăzi, 20 ianuarie 2022, de către Direcţia de Sănătate Publică Teleorman, rata de infectare în...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Primăria Municipiului Alexandria prin Direcţia de Evidenţă a Persoanelor informează cetăţenii Municipiului Alexandria că cererile pentru eliberarea cărţilor de identitate vor fi soluţionate în termen de 45 de zile de la data depunerii acestora. Excepţie fac cererile pentru eliberarea cărţilor de identitate provizorii, care au valabilitate 12 luni, acestea urmând să fie soluţionate în maxim 7 zile.
Ne cerem scuze pentru această situaţie, cu precizarea că la baza prelungirii termenului de eliberare a Cărţilor de identitate stau întârzierile cu care Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul M.A.I. tipăreşte cărţile de identitate, întârzieri datorate stocurilor limitate de materiale necesare emiterii cărţilor de identitate.
Prin excepţie, cetăţeanul care se află într-o situaţie deosebită, ce poate justifica solicitarea eliberării cărţii de identitate într-un termen mai scurt decât cel menţionat mai sus, va fi îndrumat să se adreseze şefului serviciului, sens în care va depune o cerere în acest scop.
Actul de identitate valabil va fi lăsat în posesia titularului, fapt pentru care la cerere se reţine o copie a acestuia pe care solicitantul declară că îl va restitui cu ocazia înmânării noii cărţi de identitate.
Reamintim că, având în vedere evoluţia situaţiei existente la nivel naţional, precum şi măsurile dispuse pentru diminuarea efectelor contaminării cu virusul SARS-CoV-2, în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 396/ 15.05.2020 a fost publicată Legea nr. 55/ 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 care, la art. 4 alin. (5) reglementează că ”valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.
Direcţia de Evidenţa a Persoanelor Alexandria va reveni cu noi informaţii cu privire la modificările pe care le va suferi pe viitor regimul de eliberare a actelor de identitate şi roagă cetăţenii din municipiul Alexandria şi localităţile arondate direcţiei mai sus-menţionate să rămână în legătură permanentă cu noi prin urmărirea paginii de Facebook a Primăriei Alexandria prin accesarea link-ului  https://www.facebook.com/PrimariaAlexandria
în vederea informării cât mai corecte dar şi pe pagina site-ului primăriei prin accesarea link-ului https://www.alexandria.ro/ la secţiunea Anunţuri/ Informări/ Comunicate de Presă.

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în ziua de 24 ianuarie 2022, reluându-și activitatea în...

Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 24 ianuarie 2022, Ziua Unirii Principatelor Române, drept sărbătoare legală...

Articole similare