10 C
Judeţul Teleorman
marți, aprilie 20, 2021

Primăria Alexandria, anunţ privind documentele necesare în vederea prelungirii contractelor de închiriere pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare

Articole noi

Produse de igienă pentru elevii de la Şcoala “Alexandru Colfescu”, din Alexandria, oferite de Crucea Roşie Teleorman

Când elevii se vor întoarce în bănci, e important ca aceştia să aibă toate condiţiile necesare pentru a fi...

Bilanţ tragic pe drumurile din judeţ. Nouă persoane şi-au pierdut viaţa, în accidente rutiere, de la începutul anului

Încălcarea regulilor privind circulaţia pe drumurile publice constituie unul dintre factorii care pun în pericol integritatea corporală, viaţa şi...

Rata de incidenţă a infecţiilor COVID-19 la 1000 de locuitori în fiecare localitate din Teleorman

Rata incidenţei cumulată a cazurilor de COVID 19, pe ultimele 14 zile de la nivelul localităţilor din judeţul Teleorman...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Având în vedere numărul mare de cetăţeni interesaţi de prelungirea contractelor aflate în derulare pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare, menţionăm faptul că formularele se pot obţine de la Compartiment Registratură din cadrul Primăriei Municipiului Alexandria, intrarea de pe str. Ion Creangă-parter.

Formularele privind prelungirea contractelor aflate în derulare pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare pot fi accesate online pe site-ul Primăriei Municipiului Alexandria  https://www.alexandria.ro/ , Secţiunea Formulare Patrimoniu (https://www.alexandria.ro/servicii-online/formulare-directia-patrimoniu/ ).

Ca urmare depunerii cererii privind prelungirea contractelor mai sus-menţionate cetăţenii interesaţi se obligă să atașeze următoarele documente:

  • copie contract/ act adiţional ce face obiectul prelungirii;
  • copie certificat de înmatriculare și carte autovehicul, contract de comodat, după caz;
  • certificat fiscal eliberat de Primăria Municipiului Alexandria din care să reiasă că nu înregistrează datorii către bugetul local;
  • adeverinţă de la Apa Serv S.A. și Asociaţia de proprietari/ S.C. TR Administrare Imobile S.R.L. privind achitarea datoriilor-de la domiciliul persoanei fizice/ sediul social ori punctul de lucru persoană juridică de pe raza municipiului Alexandria, după caz;
  • copie B.I./ C.I. a persoanei fizice/ administratorului/ asociatului (unic) al societăţii, după caz, din care să reiasă că are domiciliul în blocurile învecinate locaţiei închiriate;
  • copie de pe contractul de vânzare-cumpărare imobil, dacă este cazul;
  • copie certificat de înregistrare, inclusiv a codului unic de înregistrare (societăţi comerciale, PFA, Întreprinderi Individuale/ Familiale), după caz;
  • copia xerox a actului constitutiv din care să reiasă numele persoanei desemnată ca administrator/ asociat (unic), după caz.
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Produse de igienă pentru elevii de la Şcoala “Alexandru Colfescu”, din Alexandria, oferite de Crucea Roşie Teleorman

Când elevii se vor întoarce în bănci, e important ca aceştia să aibă toate condiţiile necesare pentru a fi...

Articole similare