15.2 C
Judeţul Teleorman
marți, septembrie 21, 2021

Primăria Alexandria, anunţ privind documentele necesare în vederea prelungirii contractelor de închiriere pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare

Articole noi

În luna iulie 2021, rata şomajului înregistrat în judeţul Teleorman a fost de 6.3 %

Potrivit unui comunicat al Direcţiei Judeţene de Statistică Teleorman, în luna iulie 2021, rata şomajului în judeţul a fost...

Un tânăr din Orbeasca, acuzat că ar fi furat prin violenţă o sumă de bani dintr-un cazinou, arestat preventiv

Doi bărbaţi, bănuiţi că ar fi sustras o sumă de bani dintr-un cazinou din Râmnicu Vâlcea după ce ar...

Prognoza METEO pentru Teleorman. Zilele cu ploaie vor fi puţine, îndeosebi la începutul intervalului de prognoză şi spre sfârşitul acestuia

Administraţia Naţională de Meteorologie a emis o nouă estimare a evoluţiei valorilor termice şi precipitaţiilor, valabilă pentru următoarele două...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Având în vedere numărul mare de cetăţeni interesaţi de prelungirea contractelor aflate în derulare pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare, menţionăm faptul că formularele se pot obţine de la Compartiment Registratură din cadrul Primăriei Municipiului Alexandria, intrarea de pe str. Ion Creangă-parter.

Formularele privind prelungirea contractelor aflate în derulare pentru teren garaj/ copertine/ teren parcare pot fi accesate online pe site-ul Primăriei Municipiului Alexandria  https://www.alexandria.ro/ , Secţiunea Formulare Patrimoniu (https://www.alexandria.ro/servicii-online/formulare-directia-patrimoniu/ ).

Ca urmare depunerii cererii privind prelungirea contractelor mai sus-menţionate cetăţenii interesaţi se obligă să atașeze următoarele documente:

  • copie contract/ act adiţional ce face obiectul prelungirii;
  • copie certificat de înmatriculare și carte autovehicul, contract de comodat, după caz;
  • certificat fiscal eliberat de Primăria Municipiului Alexandria din care să reiasă că nu înregistrează datorii către bugetul local;
  • adeverinţă de la Apa Serv S.A. și Asociaţia de proprietari/ S.C. TR Administrare Imobile S.R.L. privind achitarea datoriilor-de la domiciliul persoanei fizice/ sediul social ori punctul de lucru persoană juridică de pe raza municipiului Alexandria, după caz;
  • copie B.I./ C.I. a persoanei fizice/ administratorului/ asociatului (unic) al societăţii, după caz, din care să reiasă că are domiciliul în blocurile învecinate locaţiei închiriate;
  • copie de pe contractul de vânzare-cumpărare imobil, dacă este cazul;
  • copie certificat de înregistrare, inclusiv a codului unic de înregistrare (societăţi comerciale, PFA, Întreprinderi Individuale/ Familiale), după caz;
  • copia xerox a actului constitutiv din care să reiasă numele persoanei desemnată ca administrator/ asociat (unic), după caz.
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

În luna iulie 2021, rata şomajului înregistrat în judeţul Teleorman a fost de 6.3 %

Potrivit unui comunicat al Direcţiei Judeţene de Statistică Teleorman, în luna iulie 2021, rata şomajului în judeţul a fost...

Articole similare