23.8 C
Judeţul Teleorman
joi, iunie 24, 2021

Centrul de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din Alexandria va fi închis în perioada 24 – 25.05.2021

Articole noi

Deputat PNL Maria Stoian: “Uniunea piețelor de capital poate accelera redresarea în urma pandemiei de COVID-19”

Uniunea piețelor de capital poate accelera redresarea în urma pandemiei de COVID-19. În ultima mea declarație politică am făcut vorbire...

Declaraţie de presă: Am redus vârsta de pensionare pentru cei din sectorul energetic şi extractiv!

Pentru a venii în sprijinul angajaţilor care lucrează în condiţii deosebite de muncă, am votat favorabil, alături de colegii...

Bărbat din Roşiorii de Vede, cercetat pentru violenţă în familie şi încălcarea ordinului de protecţie

Poliţiştii din cadrul Biroului de Investigaţii Criminale Roşiori de Vede au dispus reţinerea unui bărbat în vârsta de 40...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Furnizorul de energie electrică și gaze naturale CEZ Vânzare ia toate măsurile pentru protejarea angajaților și clienților săi. Astfel, în perioada 24 – 25.05.2021, Centrul de Relații cu Clienții din Alexandria, Str. Dunării, Nr. 45 va fi închis pentru efectuarea lucrărilor de dezinfecție periodice. CEZ Vânzare le recomandă în continuare clienților săi să apeleze la canalele de comunicare alternative.

Procedurile de contractare CEZ Vânzare rămân la fel de simple:

 Toate serviciile destinate clienților noștri vor fi oferite în continuare, în deplină siguranță, în mediul online, în această perioadă.

 Portalul şi aplicaţia mobilă MYCEZ:

Clienţii CEZ Vânzare pot găsi într-un singur loc toate informaţiile despre contractul de energie electrică şi gaze naturale şi anume:

  • Verificarea consumului de energie electrică şi de gaze naturale;
  • Vizualizarea şi descărcarea facturilor CEZ Vânzare;
  • Efectuarea plăţilor online;
  • Vizualizarea situaţiei plăţilor şi a restanţelor;
  • Transmiterea indexului autocitit;
  • Vizualizarea istoricului de consum, de facturi şi de plăţi;
  • Gestionarea mai multor locuri de consum din acelaşi cont de client;
  • Solicitarea unei oferte de energie electrică sau de gaze naturale;
  • Verificarea programului de întreruperi programate în alimentarea cu energie electrică.

My CEZ poate fi accesat atât în varianta web, pe mycez.cezinfo.ro, cât şi de pe telefonul mobil sau tabletă, prin aplicaţia disponibilă în AppStore sau Google Play. Utilizatorii care doresc să îşi activeze contul pot să se înregistreze folosind datele de client CEZ şi o adresă de email validă.

 Info Linia CEZ

Clienţii CEZ Vânzare pot solicita informaţii comerciale despre serviciile CEZ Vânzare apelând Info Linia CEZ, 0251 929, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop. Suplimentar, furnizorul CEZ Vânzare pune la dispoziția clienților săi, numărul de telefon 0251 408 004, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00.

De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).

Chat-ul cu un consultant CEZ Vânzare

Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/  este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 16:00.

Alte canale de comunicare:

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Deputat PNL Maria Stoian: “Uniunea piețelor de capital poate accelera redresarea în urma pandemiei de COVID-19”

Uniunea piețelor de capital poate accelera redresarea în urma pandemiei de COVID-19. În ultima mea declarație politică am făcut vorbire...

Articole similare