Legislaţia în vigoare în domeniul muncii reglementează zilele de 14 şi 17 aprilie 2023 ca zile libere la nivel naţional. Pentru ziua de 18 aprilie, a treia zi de Paşte, se va acorda zi liberă plătită, conform CCM.
Astfel, Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia îşi întrerup activitatea în zilele de 14, 17 şi 18 aprilie 2023.
Revenirea la programul normal de funcţionare va avea loc în data de 19 aprilie 2023, începând cu ora 08:30, în cazul Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii din localităţile: Alexandria, Câmpulung, Craiova, Drăgăşani, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Roşiori de Vede, Slatina, Târgu Jiu şi Caracal.
Centrele de Relaţii cu Utilizatorii Distribuţie Oltenia din localităţile Băileşti, Videle şi Curtea de Argeş îşi vor relua activitatea conform programului de mai jos:
- Băileşti-Miercuri, 19 aprilie-interval orar 09:00-14:30
- Videle-Vineri, 28 aprilie-interval orar 09:00-14:30
- Curtea de Argeş-Luni, 24 aprilie-interval orar 09:00-14:30
Pentru un plus de confort şi siguranţă, operatorul de distribuţie încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluţionarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secţiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000-număr de telefon gratuit în orice reţea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop şi numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008-cu tarif normal în reţeaua naţională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficienţe, se pot obţine informaţii comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30-16:00);
- prinemail, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informaţii şi solicitări privind activitatea de distribuţie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor
https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire şi corectare avarii în reţea de către operatorul de distribuţie, pot fi obţinute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secţiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
Pentru a evita timpul de aşteptare, echipa Distribuţie Oltenia recomandă utilizatorilor săi să îşi programeze vizitele în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, accesând secţiunea dedicată-https://programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.html
Procesul este unul foarte simplu şi necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor şti exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de aşteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesaţi pagina https://programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectaţi judeţul în care locuiţi;
- Selectaţi oraşul în care se află Centrul de Relaţii cu Utilizatorii în care doriţi să ajungeţi;
- Alegeţi data şi intervalul orar pentru programare, precum şi demersul pentru care efectuaţi vizita (ridicare/depunere documente);
- Completaţi datele de contact şi înregistraţi programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuţie Oltenia, destinate intervenţiilor în reţelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.