Având în vedere prevederile HG nr. 1090/2021, Distribuţie Oltenia precizează că accesul utilizatorilor în Centrele sale va fi permis cu respectarea măsurilor de siguranţă şi regulilor de distanţare, exclusiv în urma verificării:
- certificatului de vaccinare, în format digital sau fizic, împotriva virusului SARS-CoV-2 care atestă că au trecut minim 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- rezultatului negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen nu mai vechi de 48 de ore;
- certificatului digital care atestă că persoana în cauză se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Reamintim canalele de comunicare alternative pentru soluţionarea solicitărilor de acasă:
- What’s app şi voce:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secţiunile dedicate https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv https://www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000-număr de telefon gratuit în orice reţea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop şi numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008-cu tarif normal în reţeaua naţională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficienţe, se pot obţine informaţii comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30-16:00);
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informaţii şi solicitări privind activitatea de distribuţie a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor https://www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenirea şi corectarea avariilor în reţea de către operatorul de distribuţie, pot fi obţinute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secţiunea dedicată (https://www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html)
Pentru timp de aşteptare minim, Distribuţie Oltenia recomandă programarea online a vizitelor. Utilizatorii care îşi programează în prealabil vizitele în Centrele Distribuţie Oltenia vor avea întâietate la ghişee. Programarea este disponibilă la https://programari.distributieoltenia.ro. Aici puteţi accesa harta Centrelor de Relaţii cu Utilizatorii.