15 C
Judeţul Teleorman
duminică, septembrie 27, 2020

Profilul specialistului de marketing în 2016 (P)

Articole noi

Vera Mitran, candidatul PNL pentru primăria Alexandria: „Am votat pentru o Alexandrie europeană, am votat pentru viitorul tinerilor noștri”

Vera Mitran, candidatul Partidului Național Liberal pentru funcția de primar al municipiului reședință de județ, a votat, în această...

Eugen Pîrvulescu, candidatul PNL pentru CJ, la ieșirea de la urne: „Am votat cu gândul la dezvoltarea județului Teleorman, cu gândul la locuri de...

Eugen Pîrvulescu, candidatul PNL pentru Consiliul Județean Teleorman, a votat în acestă dimineața la una dintre secțiile de votare...

Județul Teleorman, sub COD PORTOCALIU! Meteorologii anunță grindină, descărcări electrice, averse și vijelii

Administrația Națională de Metorologie a emis o nouă AVERTIZARE, COD PORTOCALIU de instabilitate atmosferică accentuată, valabilă pentru majoritatea județelor...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Domeniul marketingului a fost în atenția specialiștilor în anul 2016, deoarece s-a preconizat o creștere semnificativă a locurilor de muncă în sfera respectivă. Marketingul a beneficiat de o mai mare atenție și din partea companiilor românești în ultimii ani, fapt ce a dus la creșterea nevoii de asemenea specialiști.

Revista Biz a tras câteva concluzii în urma organizării de evenimente destinate specialiștilor de marketing, reușind astfel să contureze profilul specialistului de marketing în anul 2016. Astfel am putea spune că marketingul aparține femeilor, întrucât acestea ocupă aproximativ 70% din pozițiile disponibile pe piață, restul de 30 de procente revenind bărbaților. Aceste procente pot fi rezultatul concepției conform căreia marketingul este un domeniu ce necesită multă creativitate, femeile fiind reprezentantele creativității în acest caz.

Vârsta medie a persoanelor ce lucrează în marketing este de 37 de ani și au o experiență medie de 12 ani în acest domeniu. Cât despre fundalul educațional, majoritatea specialiștilor au absolvit o facultate cu profil economic, comunicare și marketing sau chiar o facultate cu profil tehnic.

Însă absolvirea unei facultăți cu profil economic sau chiar de marketing nu sunt suficiente pentru a deveni specialist în domeniu. 90% din specialiștii în domeniu și-au completat cunoștințele prin participarea la diferite cursuri, seminarii sau conferințe anexe domeniului de marketing.

Un lucru cel puțin interesant a fost acela că foarte mulți specialiști aleg să renunțe complet la acest domeniu, reorientându-se spre alte noi domenii. Nu s-a găsit o explicație concretă pentru renunțarea completă la o carieră de peste 10 ani în domeniu.

Așadar, marketingul este cu siguranță un domeniu asupra căruia se întreaptă atenția multor companii și antreprenori. Studiile superioare se dovedesc și ele insuficiente pentru a forma o carieră de marketing robustă. Deși un domeniu în plină ascensiune, persoanele care au peste un deceniu de experiență, aleg să renunțe complet la cariera de marketer, lucru ce este interesant de urmărit pentru a vedea ce anume cauzează acest abandon.

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Vera Mitran, candidatul PNL pentru primăria Alexandria: „Am votat pentru o Alexandrie europeană, am votat pentru viitorul tinerilor noștri”

Vera Mitran, candidatul Partidului Național Liberal pentru funcția de primar al municipiului reședință de județ, a votat, în această...

Eugen Pîrvulescu, candidatul PNL pentru CJ, la ieșirea de la urne: „Am votat cu gândul la dezvoltarea județului Teleorman, cu gândul la locuri de...

Eugen Pîrvulescu, candidatul PNL pentru Consiliul Județean Teleorman, a votat în acestă dimineața la una dintre secțiile de votare din comuna Țigănești. La ieșirea...

Județul Teleorman, sub COD PORTOCALIU! Meteorologii anunță grindină, descărcări electrice, averse și vijelii

Administrația Națională de Metorologie a emis o nouă AVERTIZARE, COD PORTOCALIU de instabilitate atmosferică accentuată, valabilă pentru majoritatea județelor din țară, printre care și...

PSD Teleorman, la final de campanie electorală. Adrian Gâdea: “Suntem singurul partid care a demonstrat ceea ce înseamnă responsabilitate”

Într-o coferință de presă desfășurată la sediul PSD, Adrian Gâdea, candidatul social democraților la funcția de președinte al Consiliul Județean Teleorman a afirmat că...

Samuel Calotă, candidatul ALDE pentru președinția CJ: „Avem candidați serioși, oameni credincioși care nu vor pârjoli bugetul localității sau al județului”

Într-un mesaj postat pe o pagină de socializare, cu numai două zile înaintea alegerilor locale, Samuel Calotă, candidatul ALDE pentru președinția CJ Teleorman, îi...

Articole similare