Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din orașele Alexandria, Craiova, Pitești, Râmnicu Vâlcea și Târgu Jiu revin la programul de lucru normal, derulându-și activitatea cu clienții de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:30 (cu pauză de prânz între 12:30 – 13:00); Pentru 0 timp de așteptare, furnizorul recomandă în continuare clienților săi să apeleze la rezervarea online a vizitelor, la https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/ iar aici puteți accesa harta Centrelor de Relații cu Clienții.
Cu toate acestea, pentru a evita deplasările și vizitele la Centrele de Relații cu Clienții, CEZ Vânzare își încurajează clienții să utilizeze canalele de comunicare online puse la dispoziție :Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00 și permite interacțiunea în timp real cu un consultant CEZ.
- Alte canale de comunicare – Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând
Pentru un contact direct cu un operator, specialiștii Info Linia CEZ – 0251 929 vă stau la dispoziție de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. Reamintim faptul că toți clienții CEZ Vânzare au în continuare posibilitatea de a încheia un contract chiar din confortul de acasă, fără a se deplasa, procesul de contractare fiind 100% online: în contul My CEZ, secțiunea „cere ofertă”: https://mycez.cezinfo.ro/web/client-non-cez/cere-oferta;Mai multe detalii despre ofertele CEZ Vânzare puteți regăsi aici. Echipa CEZ Vânzare rămâne alături de clienții săi și depune eforturi constante pentru a le oferi cele mai bune soluții, în funcție de nevoi și contextul pieței.