13.6 C
Judeţul Teleorman
miercuri, mai 15, 2024

Consumatorii Distribuţie Oltenia se declară mulţumiţi după vizita din Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, conform ultimelor sondaje

Articole noi

Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Conform studiilor interne desfăşurate la finalul anului trecut, consumatorii Distribuţie Oltenia apreciază calitatea serviciilor oferite de specialiştii din Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, scorurile de satisfacţie şi de loialitate măsurate semestrial în rândul consumatorilor DEO fiind în crestere.

 Prin strategia sa de dezvoltare, Distribuţie Oltenia îşi propune să îmbunătăţească interacţiunea cu consumatorii, prin instrumentele puse la dispoziţie şi prin pregătirea de calitate a angajaţilor din Centrele de Relaţii cu Utilizatorii.

Obiectivele celui mai recent studiu Distribuţie Oltenia au vizat:   

  • identificarea satisfacţiei generale, dar şi a potenţialului de recomandare DEO după o vizită a consumatorilor în unul dintre Centrele de Relaţii cu Utilizatorii DEO;
  • identificarea potenţialelor nevoi faţă de Centrele de Relaţii cu Utilizatorii şi a proceselor care pot conduce la nemulţumirea utilizatorilor;
  • punctarea unor direcţii de îmbunătăţire a serviciului clienţi din Centrele de Relaţii cu Utilizatorii, astfel încât acestea să îndeplinească nevoile acestora.

Rezultatele studiului au arătat că:

  • Satisfacţia declarată a consumatorilor, faţă de interacţiunea generală din Centrele de Relaţii cu Utilizatorii (CRU) DEO din ultimele 6 luni ale anului 2023, este în creştere, de la 7,7 la 8,6 puncte (+0.9 puncte), faţă de primul semestru al anului 2023.
  • În mod similar, scorul de loialitate NPS raportat la interacţiunea din CRU-urile DEO din ultimele 6 luni ale anului 2023 indică o creştere de la 31 la 53 de puncte (+21 de puncte), faţă de primul semestru al anului 2023.

Viziunea Distribuţie Oltenia este de a deveni o companie modernă, flexibilă, capabilă să răspundă oricăror provocări pe care le ridică evoluţia tehnologiilor în distribuţia energiei electrice, în acelaşi timp satisfăcând cerinţele consumatorilor.

“Ca operator de distribuţie, pe lângă investiţiile în reţea, ne preocupă foarte mult şi satisfacerea utilizatorilor noştri. Ne aplecăm asupra zonelor care asigură un plus de confort şi operativitate în relaţia cu consumatorii şi urmărim în continuare cu atenţie toate aspectele relaţiei de colaborare pe care o avem cu cei care beneficiază de serviciile noastre. Le mulţumesc colegilor mei din Centrele cu Utilizatorii pentru dedicare şi pentru dorinţa de a soluţiona, cât mai repede şi cât mai bine, cerinţele consumatorilor noştri!”, Eugen Butoarcă, CEO Distribuţie Oltenia.

 Pentru un plus de confort şi siguranţă, operatorul de distribuţie încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluţionarea solicitărilor:

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
spot_img
- Advertisement -spot_img

Recente

Spitalul Judeţean de Urgenţă Alexandria face angajări. Se caută infirmieră şi asistenţi medicali

În următoarea perioadă, câteva instituţii publice şi primării din judeţul Teleorman vor organiza concurs pentru ocuparea unor funcţii declarate...

Articole similare