La sfârşitul săptămânii, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei a premiat 12 instituţii publice din administraţia publică centrală şi locală şi echipele acestora pentru bunele practici implementate în domeniul managementului calităţii. Evenimentul s-a desfăşurat în cadrul proiectului ”Instrumente de sistematizare a legislaţiei, de monitorizare şi de evaluare în administraţia publică” (cod SIPOCA 59), cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020.
Domeniile pentru care au fost selectate bunele practici sunt: Managementul calităţii-instrument de îmbunătăţire continua, Servicii publice de calitate în context pandemic-mai aproape, mai rapid, mai bine!, Management instituţional eficient-simplificare, eficienţă şi atractivitate, Administraţie verde şi dezvoltare durabilă şi şanse egale în contexte diferite şi Implicarea cetăţenilor în actul decisional.
“Îi felicităm, încă o dată, pe colegii noştri din Ministerul Afacerilor Interne – Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă, Consiliul Judetean Arad, Consiliul Judetean Arges, Consiliul Judeţean Dolj, Consiliul Judeţean Ialomiţa, Consiliul Judeţean Neamţ, Consiliul Judetean Teleorman, Primaria Sectorului 2 Bucuresti, Primăria Municipiului Călăraşi, Primăria Municipiului Moineşti şi Primaria Municipiului Vaslui!”, este mesajul transmis de reprezentanţii Ministerului Dezvoltării.