Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 14 și 15 august 2023, reluându-și activitatea în data de 16 august 2023. Operatorul Distribuţie Oltenia acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2023, cu prilejul Adormirii Maicii Domnului, dar și în data de 14 august. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii Distribuție Oltenia își întrerup activitatea în zilele respective. Revenirea la programul normal de funcționare va avea loc în data de 16 august 2023, în cazul Centrelor de Relații cu Utilizatorii din localitățile: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitești, Râmnicu Vâlcea, Slatina, Târgu Jiu, Roşiorii de Vede, Drăgăşani și Câmpulung Muscel. Pentru un plus de confort și siguranță, operatorul de distribuție încurajează utilizatorii să apeleze la canalele de comunicare online pentru soluționarea solicitărilor chiar din confortul de acasă:
- canale dedicate racordării: trimiterea solicitărilor la adresa de email relatiiclienti@distributieoltenia.ro. De asemenea, procesul de racordare poate fi consultat în secțiunile dedicate distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-la-reteaua-electrica.html, respectiv www.distributieoltenia.ro/ro/informatii-utile/racordarea-noilor-utilizatori-la-red.html;
- apelarea Info Tel, la numărul unic 0800 500 000 – număr de telefon gratuit în orice rețea pentru semnalarea oricărui tip de întrerupere în alimentarea cu energie electrică, disponibil non-stop și numerele de telefon 0251 408 006, 0251 408 007, 0251 408 008 – cu tarif normal în rețeaua națională, la care, în afară de semnalarea eventualelor deficiențe, se pot obține informații comerciale de luni până vineri, în intervalul orar 08:30 – 16:00;
- prin email, la adresa distributie@distributieoltenia.ro pentru orice alte informații și solicitări privind activitatea de distribuție a energiei electrice;
- prin completarea formularului de înregistrare a sesizărilor
/www.distributieoltenia.ro/ro/sesizari-form
- detalii despre zonele în care întreruperea alimentării cu energie electrică este necesară în vederea executării lucrărilor pentru prevenire și corectare avarii în rețea de către operatorul de distribuție, pot fi obținute prin accesarea website-ului oficial, distributieoltenia.ro, în secțiunea dedicată (www.distributieoltenia.ro/ro/suport/lucrari-pentru-prevenire-si-corectare-avarii.html).
- Pentru a evita timpul de așteptare, echipa Distribuție Oltenia recomandă utilizatorilor săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Utilizatorii, accesând secțiunea dedicată – www.programari.distributieoltenia.ro/page/programare-online.htmlProcesul este unul foarte simplu și necesită doar câteva minute. În schimb, utilizatorii vor ști exact la ce oră trebuie să se prezinte în Centrele de Relații cu Utilizatorii, evitând astfel timpul de așteptare.
Cum se efectuează o programare?
- Accesați pagina programari.distributieoltenia.ro/;
- Selectați județul în care locuiți;
- Selectați orașul în care se află Centrul de Relații cu Utilizatorii în care doriți să ajungeți;
- Alegeți data și intervalul orar pentru programare, precum și demersul pentru care efectuați vizita (ridicare/depunere documente);
- Completați datele de contact și înregistrați programarea.
În tot acest timp, echipele operative Distribuție Oltenia, destinate intervențiilor în rețelele electrice, rămân mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.