Legislaţia în vigoare în domeniul muncii reglementează ziua de 13 iunie 2022, a doua zi de Rusalii, ca zi liberă la nivel naţional, iar Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare îşi întrerup activitatea în această zi.
Programul Centrelor de Relaţii cu Clienţii CEZ Vânzare
Conform reglementărilor în vigoare, Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ îşi întrerup activitatea în data de 13 iunie 2022.
Începând cu data de 13 iunie 2022, programul de funcţionare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, respectiv 08:30-16:30, în cazul Centrelor de Relaţii cu Clienţii din localităţile Alexandria, Băileşti, Câmpulung, Caracal, Craiova, Curtea de Argeş, Drăgăşani, Drobeta Turnu Severin, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Roşiorii de Vede, Slatina, Târgu Jiu, Videle, iar pentru Centrele din Iaşi şi Timişoara programul de funcţionare este 09:00-17:00.
În tot acest timp specialiştii CEZ Vânzare rămân la dispoziţia clienţilor pe canalele de comunicare cunoscute:
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare-chatul online, implementat de furnizor pe website-ul https://www.cezinfo.ro/este disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00.
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ-mai multe informaţii despre funcţionalităţi se găsesc aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 08:00-20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop.
De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de contact accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari2-form
- Numărul de fax: 0248 524 834
- Prin corespondenţă scrisă la adresa: Strada Depozitelor, nr. 2, Târgu Jiu, judeţul Gorj.
Pentru a evita timpul de aşteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienţilor săi să îşi programeze vizitele în Centrele de Relaţii cu Clienţii, accesând secţiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Cum se efectuează o programare?
- Accesaţi pagina https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
- Completaţi numele, prenumele, adresa de mail;
- Selectaţi oraşul în care se află Centrul de Relaţii cu Clienţii în care doriţi să ajungeţi precum şi demersul pentru care efectuaţi vizita;
- Alegeţi data şi intervalul orar pentru programare;
- Înregistraţi programarea.