Legislația în vigoare în domeniul muncii reglementează zilua de 1 iunie 2021 ca și zi liberă la nivel național. Indiferent de natura acționariatului, furnizorul de energie și gaze naturale își asigură clienții că echipa sa rămâne aceeași – specialiștii de vânzări, agenții Call Center sau reprezentanții din Centrele de Relații cu Clienții sau de pe teren.
În plus, contractele CEZ Vânzare rămân neschimbate sub toate aspectele lor (obligații și beneficii, preț, durată, obiect) iar ofertele negociate de clienți cu CEZ Vânzare rămân neschimbate pe toată durata valabilității lor. Mai mult, clienții nu trebuie să întreprindă niciun demers pentru păstrarea condițiilor actuale.
Conform reglementărilor în vigoare și CCM, Centrele de Relații cu Clienții CEZ își întrerup activitatea în data de 1 iunie 2021. Începând cu data de 2 iunie 2021, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare, aplicându-se măsurile necesare de prevenire și prevenție a răspândirii virusului, în cazul Centrelor de Relații cu Clienții CEZ din localitățile Craiova, Băilești, Pitești, Câmpulung, Slatina, Caracal, Drobeta Turnu Severin, Târgu Jiu, Râmnicu Vâlcea, Drăgășani, Alexandria, Roșiorii de Vede, Videle, Curtea de Argeș, Corabia, Horezu, Bechet, Timișoara şi Iași.
Centrele de Relații cu Clienții CEZ Vânzare din localitățile Baia de Aramă, Călimănești, Orșova, Reșița, Filiași și Vânju Mare, își vor relua activitatea după ziua liberă națională, conform programului de mai jos:
Oraş | Dată | Interval orar |
Baia de Aramă | marţi, 8 iunie 2021 | 08:30 – 16:30 |
Călimăneşti | ||
Orşova | joi, 03 iunie 2021 | 08:30 – 16:30 |
Reşiţa | 09:00 – 10:00 | |
Filiaşi | vineri, 04 iunie 2021 | 08:30 – 16:30 |
Vânju Mare |
Pentru a evita timpul de așteptare, echipa CEZ Vânzare recomandă clienților săi să își programeze vizitele în Centrele de Relații cu Clienții, accesând secțiunea dedicată https://www.cezinfo.ro/rezervare-online/
Reamintim canalele de comunicare puse la dispoziţie de furnizorul CEZ Vânzare clienţilor săi:
- Portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ – mai multe informaţii despre funcţionalităţi puteţi găsi aici.
- Info Linia CEZ, 0251 929, disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, în fiecare zi, în intervalul orar 08:00 – 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non stop. De asemenea, apelând Info Linia CEZ, clienţii pot primi informaţiile de care au nevoie, fără a intra în contact cu un operator uman, prin intermediul soluţiei digitale IVR Dinamic (asistent vocal interactiv) care le oferă acces rapid la informaţii despre situaţia facturilor şi plăţilor sau pentru înregistrarea unui deranjament electric).
- Chatul cu un consultant CEZ Vânzare
Chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni – vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00, sâmbătă – duminică 08:00 – 16:00.
- Alte canale de comunicare:
- Completarea formularului de înregistrare a sesizărilor accesând https://www.cez.ro/ro/sesizari-form
- Prin corespondenţă scrisă la adresa de e-mail cez_crc@cez.ro sau la adresa de corespondență Târgu Jiu, strada Depozitelor, nr. 2, județul Gorj.
- La numărul de fax: 0248 524 834.
Important! În data de 31 martie 2021 CEZ Vânzare și-a schimbat acționariatul, însă contractele, echipa, serviciile și produsele rămân valabile și neschimbate. Portofoliul CEZ Vânzare va rămâne concentrat pe nevoile clienților noștri și a comunității pe care o deservim, având sprijinul redutabil al unui investitor puternic.