37.7 C
Judeţul Teleorman
sâmbătă, iulie 31, 2021

Campania Biblioteca de Energie, nominalizată pentru cea mai buna campanie din Balcani, la SABRE Gold Awards EMEA 2017

Articole noi

Percheziţii în Teleorman. 4 mandate de aducere au fost puse în aplicare

Miercuri, 28 iulie, polițiștii din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice Teleorman au organizat și executat o...

Programul filmelor la Happy Cinema Alexandria, perioada 30 iulie-5 august

Vineri,30 Iulie 12:30 The Croods: A New Age - Animaţie, Aventuri, Comedie, Familie, Fantastic, Normal, AG 12:50 Space Jam: A New...

DSP Teleorman: Recomandări pentru zilele caniculare

Având în vedere temperaturile crescute din aceste zile, Direcţia de Sănătate Publica Teleorman recomandă populației să asculte sfatul medicilor...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Biblioteca de Energie, campania lansată de CEZ Vânzare, se află pe lista nominalizărilor la SABRE Gold Awards EMEA (categoria „The Balkans”), una dintre cele mai valoroase competiţii internaţionale de relaţii publice.

Sub sloganul „Transformă hârtia în energie”, campania Biblioteca de Energie a fost dezvoltată impreună cu agenţia Rogalski Damaschin PR începând cu decembrie 2015 şi a avut ca sursa de inspiraţie povestea lui Vasile Tiucsan, un nevăzător de 45 de ani din Mehedinţi care a ales să se aboneze la factura electronică de la CEZ Vânzare pentru furnizarea energiei electrice.

Primul pas a fost lansarea platformei „Biblioteca de energie” (bibliotecadeenergie.ro) şi dotarea acesteia cu peste 140 de titluri din literatura română şi universală. CEZ a lansat invitaţia tuturor clienţilor săi de a renunţa la facturile clasice în favoarea celor în varianta electronică. Pentru fiecare dintre primii 25.000 de noi abonaţi la E-factura CEZ Vânzare, compania a donat câte 1 leu în scopul facilitarii accesului la cultură al persoanelor cu deficiente de vedere din România.

Campania integrată s-a desfaşurat atât extern, online şi în Centrele de Relaţii cu Clienţii CEZ, valorificând reputaţia pe care CEZ o are în rândul clienţilor săi, dar şi intern, prin implicarea angajaţilor companiei. Primul audiobook, „Luminiţa, mon amour”, carte scrisă de Cezar Paul-Bădescu, a fost înregistrat chiar de voluntarii CEZ, în prezenţa autorului cărţii şi urcat în platforma bibliotecadeenergie.ro.

„Într-o societate în care rezistenţa la schimbare este puternic prezentă, mai ales în privinţa tehnologiei, a furnizării datelor, a tranzacţiilor online, campania inspirată de o poveste reala şi emoţionantă a reuşit să aducă în atenţia publicului provocările intampinate zilnic de persoanele cu dizabilităţi de vedere. Astfel, a ieşit la lumină demnitatea cu care aceştia se descurcă şi se apropie de normalitate, prin utilizarea noilor tehnologii şi felul în care implicarea unui număr mare de oameni poate da o mână de ajutor unei comunităţi, a declarat Angelica Barbu (Brand Marketing & Communication Manager, Grupul CEZ în România).

Rezultatele competiţiei SABRE vor fi anunţate în cadrul ceremoniei de premiere care va avea loc pe data de 23 mai, la Londra.

 

Departamentul Relaţii Publice, Brand şi Marketing

CEZ România

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Percheziţii în Teleorman. 4 mandate de aducere au fost puse în aplicare

Miercuri, 28 iulie, polițiștii din cadrul Serviciului de Investigare a Criminalității Economice Teleorman au organizat și executat o...

Articole similare