Prezent, în Alexandria, la finalizarea investițiilor în Centrul de Tranzit, din municipiul reședință de județ, Valentin Ștefan, directorul Companiei Poșta Română, a afirmat că “Teleormanul are cea mai mare productivitate pe angajat și asta se datorează, în principal, managementului local, o conducere profesionistă, cea mai eficientă dintre toată sucursala Ploiești”. Și asta în ciuda faptului că: “Din păcate, foarte mult timp, județul Teleorman a fost tratat cu superficialitate de către conducerea Poștei Român, și nu i s-a acordat atenția cuvenită, iar Compania nu a pus la dispoziție resursele necesare, astfel încât salariații să beneficieze de condiții de muncă mai bune, pur si simplu de înlesnirea activității de zi cu zi”
La eveniment au mai fost prezenți senatorul Eugen Pârvulescu, directorul Ovidiu Călin, Mihaela Burghiu, director al Oficiului Județean de Poștă Teleorman, salariați ai instituției.
“Centrul de Tranzit, de la Alexandria, este una dintre cele mai mari investiții realizate în județul Teleorman, o necesitate prea mult amânată, care, din fericire s-a finalizat acum. Modernizarea Oficiului ne permite să creăm condiții mai bune pentru angajați și să oferim o calitate mai bună serviciilor clienților noștri. Păstrăm coletele în spații de depozitare mai bune, putem să prelucrăm aceste produse mult mai rapid, fie că vorbim de colete, fie că ne referim la scrisori. Vom investi sau deja am investit și în alte locații ale Poștei, din județul Teleorman, cum ar fi Oficiul Poștal nr 1 Alexandria, sediul județean al Oficiului Postal, dar și Oficiul Poștal din Turnu Magurele. Evident, că sunt și investiții curente, pe care le facem uzual, în oficiile poștale din diferite localități”, a declarat Valentin Ștefan, în cadrul conferinței de presă.
Acesta a mai spus că Poșta Română are nevoie urgentă de investiții, atât în ceea ce privește modernizarea spațiilor, cât și în tehnologie sau logistică: “Poșta Româna este o companie etalon, cu o tradiției de 160 de ani, o companie care rezolvă unele dintre problemele fundamentale ale țării, de care nu ne putem dispersa. Avem nevoie de modernizare. Pentru asta ne gândim să îndreptăm Compania în câteva direcții. În primul rând, ne dorim tehnologizarea, de la utilaje până la calculatoare și sisteme soft. Pe de altă parte, ne dorim să creștem rețeau de puncte de poștă, în toată țara. În acest sens, am demarat o achiziție de 3.000 de cutii postale, iar cu timpul, numărul acestora va fi mai mare, în funcție de nevoile și cererea pietei…Ne propunem să creștem mobilitatea angajaților noștri. Cu alte cuvinte, să trecem de la mersul pe jos, la deplasarea cu biciclete eletrice sau autoturisme. Și nu în ultimul rând modernizarea celor 2.000 de spații, în așa fel încât clienții noștri să se simtă bine, atuni când intră într-un oficiu postal”, a mai precizat directorul Companiei Poșta Română.