20.1 C
Judeţul Teleorman
joi, octombrie 8, 2026

ITM Teleorman avertizează: Stabilirea unui salariu mai mic decât cel minim pe economie se sancționează cu amendă de până la 2.000 de lei

Articole noi

Info TR
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

În conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr.1/2017 , salariul minim brut pe ţară garantat în plată a crescut la 1.450 lei începând cu data de 1 februarie 2017, pentru un program complet de lucru de 166 ore în medie pe lună , reprezentând 8,735 lei/oră..

Stabilirea unui salariu de bază mai mic decât cel minim constituie contravenţie şi se sancţionează de inspectorii de muncă cu amendă cuprinsă între 1000 lei şi 2000 lei.

De asemenea, majorarea salariului minim trebuie să fie raportată în Registrul de evidență a salariaților (Revisal) de către angajatorii care au salariați plătiți cu minimul pe economie.

Tot de la data de 1 februarie a crescut şi tariful minim pe oră al persoanelor care desfăşoară activităţi în baza Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activităţi cu caracter ocazional desfăşurate de zilieri, fiind ajustat la valoarea tarifului salariului minim, respectiv 8,735 lei/oră.

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Recente

LUCRĂRI PENTRU PREVENIRE ȘI CORECTARE AVARII – SĂPTĂMÂNA  12.10.2026-18.10.2026- TELEORMAN

Distribuţie Oltenia execută lucrări programate în reţelele electrice pentru creşterea gradului de siguranţă şi continuitate în alimentarea cu energie...

Articole similare