21.9 C
Judeţul Teleorman
duminică, septembrie 26, 2021

Primăria Alexandria, precizări privind prelungirea termenului de soluționare a cererilor pentru eliberarea actului de identitate

Articole noi

IPJ Teleorman face angajări. Cinci posturi de agent de poliție și 12 posturi de ofițer vor fi scoase la concurs

Poliția Română scoate la concurs 1.828 de posturi de agenți și ofițeri de poliție, precum și de personal contractual,...

Cum îți asiguri un preț fix la electricitate timp de 12 luni pentru casa ta

Anul acesta a venit cu schimbări importante pe piața de energie electrică, în contextul liberalizării  prețului energiei electrice, dar...

În două localităţi din Teleorman, rata de infectare a depăşit 6 la mia de locuitori. 168 de persoane au fost testate în ultimele 24...

Conform ultimelor date publicate astăzi, 21 septembrie 2021, de către Direcţia de Sănătate Publică Teleorman, rata de infectare în...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Primăria Municipiului Alexandria prin Direcția de Evidență a Persoanelor informează cetățenii Municipiului Alexandria că cererile pentru eliberarea cărților de identitate vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora, potrivit celor expuse mai jos:

– având în vedere evoluția situației existente la nivel național, precum și măsurile dispuse pentru diminuarea efectelor contaminării cu virusul SARS-CoV-2, în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 396/ 15.05.2020 a fost publicată Legea nr. 55/ 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 care, la art. 4 alin. (5) reglementează că ”valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

– informarea transmisă de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date din cadrul M.A.I. potrivit faptului că ”în anul 2020, la nivelul D.E.P.A.B.D. au fost desfășurate activitățile specifice derulării procedurii pentru achiziționarea materialelor necesare emiterii cărților de identitate care s-au finalizat în luna decembrie 2020 prin încheierea contractului cadru cu noul furnizor însă, din anumite motive neimputabile instituției noastre, primele materiale vor fi livrate în prima parte a lunii februarie 2021”.

Urmare celor precizate mai sus, D.E.P.A.B.D. a impus luarea unor măsuri de organizare a activității referitoare la termenul de solicitare privind eliberarea cărților de identitate astfel că, ”începând cu data de 12.01.2021, cererile pentru eliberarea cărților de identitate vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora” justificând în acest sens existența limitată a stocurilor privind materialele necesare producerii cărților de identitate.

Direcția de Evidența a Persoanelor Alexandria va reveni cu noi informații cu privire la modificările pe care le va suferi pe viitor regimul de eliberare a actelor de identitate și roagă cetățenii din municipiul Alexandria și localitățile arondate direcției mai sus-menționate să rămână în legătură permanentă cu noi prin urmărirea paginii de Facebook a Primăriei Alexandria prin accesarea link-ului https://www.facebook.com/PrimariaAlexandria în vederea informării cât mai corecte dar și pe pagina site-ului primăriei prin accesarea link-ului https://www.alexandria.ro/ la secțiunea Anunțuri/  Informări/ Comunicate de Presă.

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

IPJ Teleorman face angajări. Cinci posturi de agent de poliție și 12 posturi de ofițer vor fi scoase la concurs

Poliția Română scoate la concurs 1.828 de posturi de agenți și ofițeri de poliție, precum și de personal contractual,...

Articole similare