7.2 C
Judeţul Teleorman
sâmbătă, martie 6, 2021

Primăria Alexandria, precizări privind prelungirea termenului de soluționare a cererilor pentru eliberarea actului de identitate

Articole noi

Raluca Fedeleș, noul vicepreședinte al Consiliului județean Teleorman

Convocați vineri, 5 martie, în ședință extraordinară, consilierii județeni au votat din nou pentru alegerea celui de-al doilea vicepreședinte...

Două incendii, fără victime, în localitățile Orbeasca și Vedea și 40 de intervenții SMURD pentru acordarea primului ajutor

În ultimele 48 de ore, echipajele de salvatori din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență „A.D. Ghica” al județului...

Informare METEO: Răcire accentuată și precipitații mixte, în sudul țării, până sâmbătă seara

Administrația Națională de Meteorologie a emis o INFORMARE, valabilă pentru întreaga țară, începând de astăzi, 5 martie, ora 14.00,...
Info TRhttps://infotr.ro
Stiri, reportaje, anchete si informații din Teleorman.

Primăria Municipiului Alexandria prin Direcția de Evidență a Persoanelor informează cetățenii Municipiului Alexandria că cererile pentru eliberarea cărților de identitate vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora, potrivit celor expuse mai jos:

– având în vedere evoluția situației existente la nivel național, precum și măsurile dispuse pentru diminuarea efectelor contaminării cu virusul SARS-CoV-2, în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 396/ 15.05.2020 a fost publicată Legea nr. 55/ 2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 care, la art. 4 alin. (5) reglementează că ”valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

– informarea transmisă de către Direcția pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date din cadrul M.A.I. potrivit faptului că ”în anul 2020, la nivelul D.E.P.A.B.D. au fost desfășurate activitățile specifice derulării procedurii pentru achiziționarea materialelor necesare emiterii cărților de identitate care s-au finalizat în luna decembrie 2020 prin încheierea contractului cadru cu noul furnizor însă, din anumite motive neimputabile instituției noastre, primele materiale vor fi livrate în prima parte a lunii februarie 2021”.

Urmare celor precizate mai sus, D.E.P.A.B.D. a impus luarea unor măsuri de organizare a activității referitoare la termenul de solicitare privind eliberarea cărților de identitate astfel că, ”începând cu data de 12.01.2021, cererile pentru eliberarea cărților de identitate vor fi soluționate în termen de 30 de zile de la data depunerii acestora” justificând în acest sens existența limitată a stocurilor privind materialele necesare producerii cărților de identitate.

Direcția de Evidența a Persoanelor Alexandria va reveni cu noi informații cu privire la modificările pe care le va suferi pe viitor regimul de eliberare a actelor de identitate și roagă cetățenii din municipiul Alexandria și localitățile arondate direcției mai sus-menționate să rămână în legătură permanentă cu noi prin urmărirea paginii de Facebook a Primăriei Alexandria prin accesarea link-ului https://www.facebook.com/PrimariaAlexandria în vederea informării cât mai corecte dar și pe pagina site-ului primăriei prin accesarea link-ului https://www.alexandria.ro/ la secțiunea Anunțuri/  Informări/ Comunicate de Presă.

- Advertisement -
- Advertisement -
- Advertisement -

Recente

Raluca Fedeleș, noul vicepreședinte al Consiliului județean Teleorman

Convocați vineri, 5 martie, în ședință extraordinară, consilierii județeni au votat din nou pentru alegerea celui de-al doilea vicepreședinte...

Articole similare